ΑΡΓΥΡΟ ΒΕΛΟΣ

Απαιτήσεις

1. Προσκοπικές Γνώσεις

Προσανατολισμός
• πώς να προσανατολίζει το χάρτη και πώς να διαβάζει τα σύμβολά και το υπόμνημα (στο ύπαιθρο)
• τις κλίμακες, σε τι χρησιμεύουν και πώς να βρίσκει τη θέση του στο χάρτη (να υπολογίσει μέσω της κλίμακας, την απόσταση που έχει διανύσει, αφού βρει τη θέση του στο χάρτη)
• να προσανατολίζει το χάρτη με τη βοήθεια του πολικού Αστέρα (στο ύπαιθρο)
• πώς γίνεται ένα ταχύ οδοιπορικό (να φτιάξει ένα σε πορεία με την ενωμοτία του, σε εκδρομή ομάδας ή ενωμοτίας)
• πώς μετατρέπεται το ταχύ οδοιπορικό σε οδοιπορικό σχεδιάγραμμα
• πώς γίνεται το επιπεδομετρικό (να φτιάξει ένα για το χώρο της ενωμοτίας στην κατασκήνωση)
• πώς μετράμε πλάτος και απόσταση

Σκαπανική
• πώς φτιάχνεται η τραπεζαρία, η πύλη, η σακιδιοθήκη και το πλαίσιο γεφυροποιίας (να φτιάξει σε διήμερη εκδρομή ή κατασκήνωση ένα από τα παραπάνω και μια ακόμα κατασκευή της επιλογής του)
• να γνωρίζει τον εντατηρόκομπο

Υγεία και Ασφάλεια
• πώς οργανώνεται το ενωμοτιακό φαρμακείο (να το ελέγξει και να το οργανώσει για την κατασκήνωση)
• πώς αντιμετωπίζουμε εγκαύματα, διάστρεμμα, εξάρθρωση, κάταγμα, πυρετό και διάρροιες και τους τρόπους μεταφοράς τραυματία

Φυσιογνωσία
• ποιοι είναι οι Εθνικοί Δρυμοί της Ελλάδας και τι προστατεύουν
• ποια είναι τα στάδια της διαδικασίας ανακύκλωσης
• να διακρίνει τον αστερισμό της Λύρας και της Μικρής Άρκτου
• ποιες είναι οι πρακτικές παρατηρήσεις της πρόγνωσης καιρού (να κάνει πρακτική πρόγνωση καιρού πριν τη διήμερη εκδρομή της ομάδας στο ύπαιθρο)
• τα ονόματα των ανέμων
• τα κυριότερα στοιχεία της χλωρίδας και της πανίδας

Μαγείρεμα
• να μαγειρεύει σε φωτιά ή σχάρες μιας χρήσης (να προετοιμάσει έτσι το γεύμα της ενωμοτίας σε εκδρομή εξερεύνησης)
• 2 νέες συνταγές από την προσκοποτροφή (να φτιάξει μια για την ενωμοτία του)

Επικοινωνία
• ολόκληρο τον κώδικα Μορς και να τον χρησιμοποιεί
• να φτιάχνει μια πορεία με ανιχνευτικά οδηγώντας μια άλλη ενωμοτία στο χώρο κατασκήνωσης

Χρήση Υλικών
• πώς συσκευάζεται το σακίδιο για κατασκήνωση (να συσκευάσει τα ατομικά του εφόδια για κατασκήνωση)
• τα ενωμοτιακά υλικά που θα πάρει σε διήμερη εκδρομή της ομάδας (να τα οργανώσει)
• πώς αλλάζει το γκαζάκι σε λάμπα ή εστία (να το αλλάξει όταν χρειαστεί)
• το φωτισμό της ενωμοτίας με λάμπες (πετρελαίου ή γκαζιού) και πώς θα τον οργανώσει για την εκδρομή της ομάδας (να οργανώσει το χώρο, να τις στήσει και να τις ανάψει, αφού πάρει όλα τα αναγκαία μέτρα πυρασφάλειας)
• πώς γίνεται η συντήρηση των λαμπών της ενωμοτίας


2. Να έχει συμμετάσχει (επιπλέον του χάλκινου βέλους)
σε 10 δράσεις (2 από κάθε τομέα)
• σε 6 δράσεις οποιουδήποτε τομέα (διαφορετικές από τις παραπάνω)
• σε 1 δράση υπαίθριας ζωής
• σε 2 δράσεις διήμερες
• σε 1 διήμερη δράση με αντίσκηνο
• σε 1 κατασκήνωση


3. Να έχει οργανώσει μια ενωμοτιακή δράση και να βοηθήσει με τη συμμετοχή του, στην υλοποίηση ενός παιχνιδιού σε δράση της ομάδας, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο


4. Να του έχει απονεμηθεί μια δεύτερη «ερασιτεχνική ασχολία»



Κατέβασε το pdf εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: